Csomagküldés a rendelés napján
A megrendelt AURO termékeket a megrendelés beérkezésétől számított 1-2 munkanapon belül kézbesítjük Önnek. A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki Önnek. Az áruk minden esetben biztosított csomagokként kerülnek feladásra. Amennyiben Ön a kézbesítés napján nem elérhető, megbízás esetén a szomszédja is átveheti a megrendelt termékeket, vagy pedig szállítási címként a megrendelőlapon a munkahelyét, egy szomszédja vagy egy barátja címet jelölje meg. A munkanapokon 10.00 óráig megrendelt termékek a legtöbb esetben már másnap önnél vannak! Amennyiben – kivételes esetekben - nem tudjuk valamelyik termékünket azonnal szállítani, erről Önt azonnal értesítjük és tájékoztatjuk a kézbesítés várható időpontjáról. Amennyiben a rendeléstől számított 3-4 napon belül nem érkezik meg csomagja kérjük értesítsen minket.
Szállítási költségek
Bruttó 50.000 forint összes rendelési érték felett minden AURO termék esetében díjmentes házhozszállítást biztosítunk (átvállaljuk a szállítási költségeket).
Nem határoztunk meg minimális rendelési összeget, de az 50.000 forintos rendelési érték alatt bruttó 1.600,- Ft (előre utalás vagy kártyás fizetés), illetve 1.900,- Ft (utánvétes csomag) szállítási költségért tudjuk vállalni a csomagok házhozszállítását.
Külföldi szállítás esetén a GLS kedvező áru szolgáltatását vesszük igénybe, kérje egyedi ajánlatunkat.
Amennyiben hiányzó árucikk miatt a rendelés összege az ingyen biztosított házhozszállítás határösszege alá kerül, a hiányzó terméket pótlólag, 900,- forint szállítási költségért elküldjük.
A rendelés értékét a kosárba helyezéskor pontosan nyomon követheti, ahogy az összeg eléri a 50.000,- forintot, a szállítási költség azonnal eltűnik.
Fizetés
Kiválaszthatja milyen fizetési móddal szeretné kiegyenlíteni a számláját. A lehetőségek a következők:
Fizetés bankkártyával:
Postai utánvét: azonnali szállítás, a számla értékét a futárnál kell kiegyenlíteni.
Előre utalás: nagyobb rendeléseknél lehetőség van előre utalásra; illetve egyedi szín keverésekor előre utalást kérünk. Az összeg beérkezése után azonnal szállítunk. Kérjük, ha előre szeretne utalni, azt megjegyzésben tüntesse fel! Ebben az esetben a megadott email címre elküldjük a számlát, melyen minden adatot megtalál az utaláshoz.
Rendelés
Nálunk nem szükséges regisztrálnia vagy ügyfélszámlával rendelkeznie, egyszerűen az ön által megrendelni kívánt termékeket egy kattintással a kosarába teszi, majd kiválasztja az önnek legkedvezőbb fizetési módot, és megadja a szállítási adatokat, nevet és címet. A ‚megrendelés’ gombra kattintva továbbítja rendelését hozzánk, a sikeres megrendelésről pedig automatikus visszaigazoló e-mailt kap tőlünk. A megrendelt termékeket egy-két munkanapon belül kézbesíti szállítónk.
Kívánságra a számlázási címtől eltérő szállítási címeket is megadhat a rendelések során, azesetben ha például megrendelését a könnyebb kézbesíthetőség érdekében a munkahelyére, egy szomszédja vagy ismerőse címére szeretné kérni.
Az ország egész területén díjmentes szállítás bruttó 50.000,- forintos rendelési érték felett, alatta bruttó 1.600,- (előre utalás vagy bankkártyás fizetés), illetve 1.900,- forint (utánvétes) szállítási költséget számolunk fel. Minden, a termékeknél feltüntetett összeg már tartalmazza az áfá-t.
Amennyiben ideiglenes készlethiány miatt egyes termékből csak a kisebb kiszerelést tudjuk küldeni, és nem szeretne várni a kívánt kiszerelésre, abban az esetben 5% kedvezményt tudunk biztosítani a kisebb kiszerelésekre.
Teendők a csomag szállítási sérülése esetén
Ha a csomag láthatóan sérülten érkezik, azt jelezni kell a kiszállítást cég munkatársának, és még a jelenlétében, azonnal a jelenlétében kibontani a csomagot, hogy közösen ellenőrizzék, hogy sérült-e a csomag tartalma. Ha a csomag tartalma is sérült, akkor a szállítónak jegyzőkönyvet kell felvennie a sérülésről, a szállító céggel szembeni kárigény bejelentéséhez. Ha a csomag tartalma oly mértékben sérült, hogy a megrendelt termék használhatatlan, a csomagot ne vegye át, azonnal kérje visszaküldését a futártól.
A kárügyintézés a mi feladatunk, a sérült árut ez esetben azonnal újra küldjük. Segítség számunkra, ha a kárt ez esetben is néhány fotó kíséretében e-mailben jelzik felénk.
Ha nincs jelen a csomag átvételekor, vagy kívülről a csomagon nem látszik a sérülés, akkor is legkésőbb 3 napon belül kérjük a kárt felénk jól értelmezhető fotókkal igazolva bejelenteni, különben a kárigény elévül.
Ha a csomag belső tartalma a szállítás során sérül, az mindig a csomagolás sérülésével is jár, ezért fontos bizonyítani, hogy a termék a csomagolásban sérült meg. Ennek igazolásául mindig kérjük a szállítódoboz sérülését is fotókkal igazolni.